onsdag 4 maj 2011

Sjuk?

Första morgonen sen behandlingen som jag vaknade och kände mig sjuk. Snorig, ont i huvudet och illmående, hade iaf fötterna på plats Kan ju berott på att jag sovit i ursexiga ribbstickade stödstrumpor. Ryker inte naglarna när jag försöker dra på dom så lär dom nog sitta kvar..

Tänkte strunta i att bädda och klä på mig och krypa ner igen, men tog mig i kragen o satte på kaffe och pillade i mig en youghurt. Ett samtal med bästaste raringen bidrog till att den här dan också känns överkomlig.

Har ju laddat för att raka bort håret idag eftersom jag ska prova peruken i morgon, men finaste frissan var sjuk sist jag pratade med henne så får se när det blir. Rycker och drar i det men än så länge sitter det fast.

Har ju bett min tjeja om att göra det annars, men kanske för mycket begärt. Hur som helst så löser det sig det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar