söndag 1 maj 2011

28 april. Dag 2 efter första behandlingen.

Efter många deppsläpp o tankar så är iaf beh. igång. Vart så väl omhändertagen och allt vart så avdramatiserat så det kändes så bra trots att jag kände mig liten ensam och skiträdd när jag kom dit. Dessutom kom min lilla och var med sista stunden. C:a 1 1/2 timme tog det.
Inga konstigheter än så länge trots att jag både på gott och ont läst om Taxotere vilket jag börjar med.  Fick första beh i tisdags och har mått helt ok än så länge, lite svampig i munnen o allt smakar papper förutom ägg o kaviar =))  Räknar väl med att muskelvärk o lite annat ska sätta in under morrondan.

Har vart ute och gått en promenad på morgonen, ljuvligt ute så gäller att passa på o ladda batterierna. Tog med cykeln som stöd och ifall det skulle bli bråttom hem, magen lever sitt eget liv på nåt vis *s*
Fick hem min lille tjeja igår ( 20 år) på superdåligt humör och ville inte prata alls Tror nog det tar hårt på henne men vet inte hur jag ska hantera det.

Ska iaf försöka ha lite vardagsrutiner för min egen skull. Så masar mig upp o bäddar o diskar det lilla som finns, plockar det jag känner för och orkar så det inte ska kännas övermäktigt de dagar jag inte orkar nånting, för så klart att det kommer att bli så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar