lördag 21 maj 2011

Living in a box...

eller kanske snarare i en bubbla..
Det har bara gått 4 dagar sen min andra behandling och jag känner igen det mesta sen förra gången, smakförändring, värk, trötthet, oro i kroppen, ja listan kan göras lång men det går inte över för det.

Tillåter mig att ha " bara vara" dagar för det är det enda som jag orkar just nu, så kollar film, slumrar en stund, läser lite när huvudet hänger med, annars får jag läsa om allt 3 gånger innan hjärnan tagit in vad som stått. Så frustrerande!!!

Hinkar vichyvattern och äter turkisk peppar men är sjukt sugen på allt möjligt som tyvärr inte alls smakar som det borde. Ska iaf skicka med lite önskemål med min tjeja som ska åka och handla åt mig. Kom precis på att isglass blev ett måste.

Vet ju att det vänder om några dagar, men just nu känns det långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar