fredag 13 maj 2011

Ångest?

Näää...faktiskt inte (än)!

Har haft Må bra dagar, Min bästaste raring har varit här och så skönt med lite pep-talk och framtidstro (Är så glad att du finns)

Har även varit på provtagning och läkarbesök, alla värden var ok så bara o ladda för min andra behandling på tisdag,

Har min tjeja hemma och mysigt att få rå om henne även om  det säkert råder delade meningar om det..Haha

Var en sväng till jobbet på em och så kul att få träffa killarna även om det känns surt att det dröjer tills man är i full fart på jobbet igen.

Jag och bästaste kollegan gick till puben och tog ett glas rött " livskvalite" och jag mådde så bra av att få sitta ute och surra om det mesta och lite till, men det tar på krafterna så lite gött att få landa i soffan efteråt.

1 kommentar:

  1. Pepp och framtidstro är viktigt. Att umgås med nära och kära gör susen.
    Kramar till dig.

    SvaraRadera