torsdag 5 maj 2011

Glad dag!

Måste ju erkänna att jag hajade till när jag såg mig i spegeln i morse. Har ju 12 mm rakt av  numera =)

Stora örhängen och lite extra runt ögonen så kändes det rätt ok när jag åkte iväg för att hämta och få min peruk tillklippt Den var jättebra och kändes som "jag".  hann även bunkra lite på apoteket , blir man nojjig eller helgarderar man mot allt?  vart iaf en hel del handlat.

Sen vart det en sväng till jobbet o kramar med bästaste jobbarkompisen, kändes så bra att träffa alla ( eller iaf de som var inne) men nu känns det ännu längre att vara hemma och saknaden ännu större. Men lovade att jag skulle komma o fika lite nu och då när jag har bra dagar och orkar.
Var ju även tvungen att åka förbi min tjeja på hennes jobb o stajla lite med nya frisyren *s* och så  MMS till nära och kär förstås.

Åkte hem och tog hand om disken, satte på en tvättmaskin sen gick luften ur och det vart soffan, och där låg jag tills min lilla kom hem från jobbet och  hade fixat maten och stökat undan i köket. Så skönt att hon supportar när det behövs, men nu är det hon som snusar i soffan *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar