tisdag 3 maj 2011

1 vecka sen första behandlingen.

Kan ju inte påstå att jag studsade ur sängen, utan snarare stapplade, vete 17 vad som hänt med fötterna men ömma var dom. Var nog stötdämparna som saknades. Slapp iaf näsblod som jag vaknade till igår.

Ett stort + är att kaffet äntligen börjar smaka kaffe igen " vardagslycka"

Nu kanska man t.o.m vågar ge sig på godispåsen. Den stod här och frestade igår kväll inköpt av min lilla som tyckte att " du kan väl lämna lite" innan hon försvann. Själv satt  jag optimistiskt satt framför tv:n hejade på Ösk som mötte AIK på Råsunda, tyvärr vart det förlust och godiset smakade iaf sk*t
Säkert snopet  att det var så gott som orört

Har ju vart tråkväder med hagel och regn om vart annat och risk för snö idag, men jag ska iaf ta och ge mig ut o traska eller iaf gå i sakta mak.

Humöret går ju upp och ner eller rättare sagt känslorna och idag är det synd om mig, men det är ok att få känna så. Så idag blir det time out från bästaste och goda vänner och lite deppsläpp  istället

1 kommentar:

  1. Det är OK att vara ledsen emellanåt. Jag tror att det är viktigt att släppa fram det. Det kommer bättre dagar.
    Kramar till dig.

    SvaraRadera