söndag 1 maj 2011

29 april dag 3 efter 1:a behandlingen

Vaknade utvilad, Hmm..skumt , har ju förväntat mig värk och ont i kroppen men det lilla jag känner av är inga bekymmer
Värre att kaffet smakar s..t, men det är iaf varmt och gör gott.

Har också blivit storkonsument på vichyvatten och upptäckte ett tuggummi med melonsmak som gör att det känns lite fräschare.

Måset dock inse att man har sina begränsningar och inte slösa med krafterna, som min läkare så tankfullt sa Om du har 25% ork kvar, vad vill du göra med dom , och klart jag vill göra dom roliga sakerna =))
Har vart inne på nätet o beställt hem lite böcker. brukar ta 3-4 dar så har man dom i brevlådan och det känns som att en hel del tid kommer att tillbringas i solsäng under parasoll på balkongen.

Fick för mig att håret kändes annorlunda men antar att det är inbillning, att det ska ramla av vet jag ju, men det kan väl vänta nån vecka till, men man blir lite nojjig eller rättare sagt Jag blir det =)

Ha en härligt solig dag, själv ska jag på engelskt bröllop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar