söndag 31 juli 2011

Må bra dagar..

Söndagsfrukost
är precis vad jag har nu!

Vart som väntat däckad efter senaste behandlingen, hade ju bästa vän och kollega med under behandlingen och sen såg hon och hennes sambo till att jag kom hem igen. Vi hann ta en fika på balkongen innan jag bäddade i soffan för ett antal dagar i horisontalläge.

Är ju tvungen att åka och spola och lägga om min picc-line en gång i veckan men när det var klart så tog jag mitt pick och pack och åkte "hem till byn" och bästaste raringen.

Så skönt att få vara som man mår och jag mår ju himla gott där =))

I morgon blir det en vända till Örebro på motorcykel för jag ska inställa mig för omläggning på USÖ på tisdag morgon, men sen åker vi "hem" igen innan det är dags att ta " time out" inför sista behandlingen med cellgifter.

Bästaste raringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar