lördag 9 juli 2011

Helt ok..

kändes det när jag vaknade i morse. Så idag blir det nog lite hemmafix med stryktvätt och annat skoj =))
det är ju inte direkt prioriterat när det finns roligare saker att lägga energi på.

Mötte upp en av bästa vännerna efter hennes arbetsdag igår, sen skålade vi in hennes semester på puben med varsin cosmopolitan, lite att tugga på, ett glas vitt och en massa prat förstås. Vi satt ute för det var ljuvligt väder och det var en himla trevlig kväll.

Min lilla som skjutsat in mig skulle ut med sina kompisar och hennes bror skull skjutsa henne till stan så jag passade på att åka med hem och då kom regnet och det verkligen vräkte ner. Eftersom jag gillar regn och allehanda oväder så passade jag på att gå en sväng, jag var ju iaf genomblöt av den korta biten från P  till dörren. Känner mig ju inte alltid bekväm utan något på huvudet när jag är bland folk men det var bara jag ute så tog av sjalen och tog skorna i handen och bara njöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar