tisdag 5 juli 2011

Bättre och bättre..

dag för dag, kanske en överdrift men det går iaf åt rätt håll.

Känner fortfarande av en del biverkningar men mår rätt ok ändå.

Var till jobbet igår och fixade lite kopior och skrev ut blanketter och fick lite "feel good" känsla.
Alltid lika kul att träffa bästaste vän och kollega och få en kram av killarna.

Ska ju vara kvar i Örebro till nästa vecka innan jag åker "hem till byn" igen  så det vart  lite prat om att gå ut och ta ett glas nån dag och ett par timmar på puben funkar ju =))

Idag kommer mamma hit så får så jag får sällskap till USÖ när jag ska lägga om min picc-line. Måste göras en gång i veckan och ibland känns det lite B att ha alla dessa dagar och tider att passa, men det är ju för min egen skull och " bara" 5 v ( i bästa fall) tills den ska tas bort. Gissa vem som ska bada då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar