lördag 2 juli 2011

Behandling 4 av 6 avklarad

Fick ju första kuren av en annan sorts cellgift ( FEC) i tisdags, behandlingen gick bra men 2 timmar efter att jag kommit hem blev jag helt utslagen och har tillbringat 4 dagar däckad i soffan.

Värst har nog äckelkänslan och den sjuka tröttheten varit, har ju ätit en massa tabletter mot illamående och det har säkert gjort sitt till att jag sovit bort den mesta tiden.

Har fortfarande svårt att hantera att kroppen säger ifrån och att jag inte orkar något men måste ju gilla läget och ta det för vad det är. Kändes iaf skönt att vakna och må något så när idag.

Det som har funkat att äta tidigare har inte alls smakat utan nu har dieten tills största delen bestått av skorpor och nyponsoppa.

Njuter av att det regnar ute och är lite svalt i luften sen ska jag ta dagen som den kommer.
Har ju bra support av mina älskade barn och goda vänner så behöver jag hjälp med något så har jag bara att ringa, inte alltid så lätt när man är van att klara sig själv, men nu är det ju andra omständigheter och jag inser att jag inte fixar allt som jag brukar, så någon ska få handla lite åt mig idag =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar