måndag 13 juni 2011

Rätt ok dag..

Mår fortfarande sisådär, och det har vart en lååååång helg. Har ju haft min tjeja hemma som har supportrat med fixet för själv har jag inte gjort många knop.

Men idag hade jag  tid hos kuratorn så det var bara o kliva upp.

Känns alltid lika bra när jag varit där och vänt och vridit på det mesta. Fick dessutom lite cred för hur jag resonerade så nån nytta har det väl gjort =))

En kortis på stan och sen hem för att inta soffläge och försöka hitta lite energi för jag har tänkt gå på fotbollen ikväll. Somnade till en koreansk thriller *s* så nu är det bara att backa tillbaka för att se vad jag missat.

Börjar kännas enahanda med isglass, turkisk peppar och ägg o kaviarmacka med vichyvatten till så ska försöka göra en insats och laga lite riktig mat även om smaklökarna inte återhämtat sig riktigt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar