måndag 6 juni 2011

Batterierna laddade..

men har iaf en klump i magen inför morgondagens behandling. Konstigt att det känns värre för varje gång trots att jag vet att jag tar mig igenom. Kan ju bero på att jag vet vad som väntar

Passade på att åka bort några dagar nu när jag har haft " Må bra dagar" så jag har haft några underbara dagar med bästste raringen, ätit och druckit gott och träffat nya vänner.

Fick så klart lite deppsläpp när jag blev påmind om verkligheten och vad som väntar, men en underbar motorcykeltur och en piggelinglass kan få dom flesta på banan igen ;)  Tack!!! det var guld värt.


Konstaterade innan jag åkte att tvättmaskinen läckte men min stora kom hit och hjälpte mig fixa den så nu fungerar den som den ska igen "sköööönt" slipper jag boka tvättstugan och tänka på det nu när jag vet att orken kommer at tryta ett tag igen.


Hade även goaste vännen på fika förra veckan, hon hade med sig en flaska rött, men den ska jag spara tills jag är klar med mina behandlingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar