onsdag 8 juni 2011

Halvvägs igenom..

Efter en sömnlös och orolig natt var det dags för provtagning och min 3:e behandling Alla värden var ok och min bästa tjeja var med som support.  Allt gick så klart bra även om det känns som att jag inte vill vara med längre.

Fick en massa information och tider inför kommande 3 behandlingar , ska ju få en giftigare sort då och en sk picc-line insatt för att skona kärlen, men det får jag ta då, även om jag gruvar mig redan nu. Kanske det blir lite nya spännande biverkningar att se fram emot också.

Vi lyxade och åt pizza efteråt och det smakade jättegott, vet ju att det mesta kommer att smaka papper, plåt eller bara äckligt en tid framöver nu.

Vart ju ett hejdundrande åskväder på kvällen vilket passade mig ganska bra , bortsett från att jag inte kunde se fotbollen eftersom varken tv, telefon eller internet fungerade, så satt istället ute på balkongen och njöt av ovädret.

Nu gäller det bara att ta en dag i taget och se fram emot att det vänder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar