måndag 8 augusti 2011

Efter regn..


Utsikt till morgonkaffet


kommer solsken och det vart ett par kanondagar på Orust tsm med ett gött gäng. Grillat, vin, mc-turer, sol och bad så klart. det var säkert 22 grader i vattnet så det är klart att jag badade, iaf nästan hela jag, bästaste raringen stod och höll i min arm så jag iaf kunde doppa huvudet =)) var ju så jätteskönt.
På upptäcksfärd
Mollösund


Det märks ju att jag inte har krafter och ork som jag brukar så när vi var tbx "i byn" igen så var det soffläge och ett antal timmars sömn, men det var det värt.

Har även hunnit med en kort sväng i skogen och plockat lite kantareller som jag sen fick serverade på baguette tsm med hemgjord kräftsoppa på svenska kräftor och ett glas vitt.
Var så himla gott men jag blir ju så ruskigt bortskämd av bästaste raringen.

Alltid surt och deppsläpp när det är dags att packa och ångesten inför vad som väntar sätter in. Grät en skvätt och tyckte det mesta var pest men hade iaf en jättemysig kväll då vi åkte och fiskade vid en sjö, nästan spegelblankt och hungriga fiskar så jag lät dom äta mask så fick dom andra "storfiskarna" dra upp abborrarna , jag njöt av livet ändå.

Regn hela vägen hem till Örebro så det vart en lång resa, var iaf hemma i god tid till att få se ÖSK vinna mot Häcken på Behrn arena, alltid lika skönt med seger på hemmaplan.

Idag var det kuratorsbesök, känns alltid lika bra efteråt och så blir jag lite taggad inför vad som väntar.

Ska ta och motionera dammsugaren och tvätta lite sen blir det en fika hos min stora i hans nya lägenhet.

kl 8 i morgon är det dags för provtagning och sen sista behandlingen med cellgifter och så ska picclinen dras ut förstås. Min lilla följer med och supportar och ser till att jag kommer hem.
Har bunkrat med nyponsoppa, saft och skorpor så det ska väl gå vägen den här gången också.
Sen kanske man blir glad över att ha håriga ben igen =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar