söndag 4 september 2011

Nuläge...

Då var man inrutad över hela bröstet och har fått 8 prickar intatuerade så att dom ser att strålningen hamnar rätt varje gång.

Själva behandlingen tar inte många minuter och som vanligt kanonbra personal och alla tar så väl hand om en.

Har varit en sväng på jobbet, surrade givetvis med bästaste vän och kollega  och hade ett bra snack med min chef om när och hur jag ska börja jobba även om jag kraschade lite och fick  deppsläpp.

Men kanske inte så konstigt, allt har ju gått i rasande fart och först nu när man börjar se slutet som verkligheten kommer ikapp.

Ser fram emot att träffa min finaste kurator nästa vecka och ventilera lite tankar och funderingar, för just nu känner jag mig dränerad, tom och innehållslös så tar lite Time out från det mesta och försöker hitta tillbaka till mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar